راه نو
راه نو

راه نو

بیمه مستمری و بازنشستگی تکمیلی بیمه خاورمیانه


بیمه مستمری و بازنشستگی تکمیلی

بیمه مستمری و بازنشستگی تکمیلی (Supplementary Retirement and Annuity Plan) محصولی نوین و منحصر به فرد در صنعت بیمه از شرکت بیمه عمر و زندگی خاورمیانه می‌باشد . هر فرد می‌تواند از بدو تولد تا سن 80 سالگی نسبت به تهیه این بیمه اقدام نماید.


بیمه مستمری و بازنشستگی تکمیلی (Supplementary Retirement and Annuity Plan) به منظور پرداخت حقوق بازنشستگی در دوران کهنسالی برای افرادی که حقوق بازنشستگی دریافت نمی‌کنند طراحی شده‌است همچنین مکملی برای افرادی که حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند نیز می‌باشد تا کمبودهای ناشی از پایین بودن سطح حقوق‌های بازنشستگی نسبت به مخارج زندگی را جبران نماید.

در صورت حیات بیمه شده

بیمه مستمری و بازنشستگی تکمیلی بیمه‌ای است که برای هر فرد تا سن 80 سالگی می‌توان تهیه نمود. برای دریافت مستمری پس از پایان قرارداد محدودیت‌های شرایط سنی و مدت انتظار وجود ندارد. هر پدر و مادری می‌تواند این بیمه‌نامه را برای فرزند خود تهیه نماید. همچنین افراد شاغلی که در خصوص آینده مالی خود و دوران بازنشستگی‌شان دغدغه و نگرانی دارند نیز می‌توانند این محصول را تهیه نموده و با اطمینان خاطر به آینده بنگرند.

دریافت مستمری یا اندوخته سرمایه گذاری

امکان دریافت وام یا برداشت از حساب


در صورت فوت بیمه شده در زمان پرداخت حق بیمه

این بیمه راه ‌حلی برای تهیه یک درآمد اضافی در تمامی دوران‌های زندگی از بدو تولد تا دوران بازنشستگی می‌باشد. این محصول دارای دو مزیت سرمایه‌گذاری و پوشش بیمه‌ای است که هر شخصی می‌تواند از مزایای هر دوی آن بهره مند گردد.

اندوخته سرمایه گذاری plus icon سرمایه فوت plus icon سرمایه فوت در اثر حادثه (در صورتی که فوت به علت حادثه باشد)


در صورت فوت بیمه شده در دوران دریافت مستمری

بیمه گذار می‌تواند گزینه تضمین و همچنین پوشش سرمایه فوت را در دوران دریافت مستمری انتخاب نماید. در این صورت شرکت بیمه خاورمیانه تضمین می‌نماید که پس از فوت شخص بیمه شده ادامه حقوق وی را تا پایان دوره تضمین به علاوه سرمایه فوت به ذینفعی که از قبل انتخاب کرده پرداخت نماید.

سرمایه فوت plus icon پرداخت ادامه حقوق مستمری به ذینفع انتخاب شده تا پایان دوره تضمین

www.melico.ir

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
09399914533
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد