راه نو
راه نو

راه نو

شرایط اخذ نمایندگی بیمه ایران، پاسارگاد، سامان، آسیا، خاورمیانه …

برای دریافت نمایندگی بیمه، از بیمه ایران یا بیمه پاسارگاد یا هر شرکت بیمه دیگری ابتدا باید به آئین نامه های بیمه مرکزی در خصوص اعطا نمایندگی دقت ویژه داشته باشید. انتخاب مسیر درست هزینه های شما را به شدت کاهش و درآمدتان را افزایش می دهد.

ثبت نام

نمایندگی کدام شرکت بیمه بهتر است؟

برای گرفتن نمایندگی بیمه باید عاقلانه و با دانش کافی و به دور از هیجان تصمیم گرفت. پس از اخذ نمایندگی دیگر به این راحتی ها امکان تغییر شرکت بیمه وجود ندارد چون هزینه های بالای مادی و معنوی به دنبال خواهد داشت.

انتخاب نادرست شرکت بیمه شما را تبدیل به نماینده ای سرخورده و کم درآمد می کند در حالی که یک انتخاب صحیح تا سال ها درآمد و امنیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد، پس مسیری که همه رفته اند را کور کورانه دنبال نکنید و هوشمندانه مسیر شغلی خود را انتخاب کنید.



تاسیس دفتر نمایندگی بیمه و شروع کسب و کار

راه اندازی دفتر نمایندگی از یک شرکت معتبر بیمه برای شروع کار بسیار جذاب است. بسیاری از افراد تازه کار با این تصور که دفتری داشته باشند که مشتریان وارد آن بشوند و بیمه بخرند، به فکر تاسیس دفتر نمایندگی هستند. راه اندازی دفتر نمایندگی بیمه مستلزم کسب مجوز های مختلف از  بیمه مرکزی و شرکت بیمه می باشد. هزینه های تاسیس دفتر نمایندگی، مالیات، حقوق و بیمه کارمندان، شناخت ناکافی از بازار و نحوه بازاریابی و فروش محصولات متنوع بیمه و همچنین عدم تجربه، تخصص و آموزش های عملی، از جمله مشکلات پیش روی این نمایندگان بیمه می باشد.


کدام بیمه نمایندگان بیشتری دارد؟

در نگاه اول همه دوست دارند نمایندگی بیمه ایران یا بیمه آسیا را داشته باشند حتی شاید شرایط اخذ نمایندگی بیمه پاسارگاد هم جذاب باشد اما با پیوستن به هر کدام از این شرکت های بیمه، با چند نماینده دیگر باید رقابت کنید؟ با اخذ نمایندگی بیمه ایران رقیب حدود 10.000 نمایندگی جنرال دیگر بیمه ایران می شوید و با اخذ نمایندگی بیمه پاسارگاد رقیب حدود 50.000 نماینده دیگر بیمه پاسارکاد خواهید شد!


نمایندگی جنرال بیمه

مطابق آئین نامه شماره 75 بیمه مرکزی، افراد واجد شرایط می توانند در زمینه فروش انواع بیمه نامه فعالیت داشته باشند. با توجه به سهم قابل توجه بیمه شخص ثالث اتومبیل از حق بیمه دریافتی در کشور (بیش از یک سوم کل حق بیمه های دریافتی) بسیاری از علاقه مندان به صنعت بیمه تمایل به فروش بیمه ماشین از ابتدای فعالیشان را دارند.


نمایندگی بیمه جنرال بهتر است یا نمایندگی بیمه عمر؟

این واقعا بستگی به مسیر شغلی دارد که برای خودتان در صنعت بیمه طراحی کرده اید. در حالت کلی شرکت های بیمه تمایل یا اصرار دارند که ورود شما به صنعت بیمه حتما از طریق نمایندگی عمر یا نمایندگی تخصصی بیمه های زندگی باشد. برخی از شرکت ها تنها به نمایندگان تخصصی خود که فروش موفقی در بیمه های عمر و زندگی دارند، پس از مدت مشخصی نمایندگی جنرال می دهند.


چرا نمایندگی عمر برای شروع بهتر است؟

نمایندگی تخصصی عمر که مطابق آئین نامه شماره 96 بیمه مرکزی اعطا می شود، پر سود و کم ریسک است. بیمه های زندگی (عمر) کارمزد بالایی دارد و فروش آن راحت تر از سایر رشته هاست. آموزش های فنی و تخصصی معمولا بصورت رایگان ارائه می شود و الزامی به تاسیس دفتر ندارد. بازار بسیار بزرگ و رو به رشدی دارد و مسئولیت و خطرات کمی را متوجه نماینده می کند.



کدام شرکت بیمه اعطای نمایندگی دارد؟

جواب ساده است؛ همه شرکت ها! نماینده بیشتر یعنی فروش بیشتر و سودآوری بیشتر برای شرکت های بیمه پس اعطای نمایندگی بیمه پاسارگاد و ایران و آسیا و…. همیشه ادامه خواهد داشت. موضوع مهم انتخاب شماست نه انتخاب شرکت بیمه.


نمایندگی بیمه آنلاین

با پیشرفت علم و تکنولوژی امکان فروش انواع بیمه بصورت آنلاین فراهم شده. با اخذ نمایندگی آنلاین، امکان فروش تمام رشته های بیمه ای مانند بیمه های خودرو و آتش سوزی و درمان و …. با استفاده از بستر های آنلاین از همه شرکت های بیمه فرآهم می شود.


مشاوره و آموزش رایگان اخذ نمایندگی بیمه

فرم زیر را تکمیل کنید تا از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان ما بهره مند شوید. ما به شما در انتخاب مسیر شغلی و انتخاب شرکت بیمه کمک می کنیم.


فرم ثبت نام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد